ARGO
Az ARGO célja, hogy kezelje a Biztosító Társaság utasbiztosítási termékeit. A folyamat azon részét adminisztrálja, mely során definiálásra és felépítésre kerül a biztosítás az összes paraméterével együtt.
A rendszer minden hónap végén elkészíti az ügynökök részére az elszámolást. Az adatok automatikusan feldolgozásra kerülhetnek a Biztosító Társaság könyvelő rendszerében.
Az ARGO a partnerek által használt különböző értékesítési alkalmazásoktól, különböző mélységben és formátumban érkező adatokat – mind szerződés, mind termék/módozat szinten – képes nyilvántartani és kezelni.
Egységes, központi analitikus nyilvántartás, a lehető legmagasabb automatizáltsággal működő funkciókkal, meghagyva a manuális beavatkozás lehetőségét.
Rendszerünk jellemzői:
- Felhasználóbarát kezelőfelületek
- Kiépített felhasználói jogosultsági szintek (termékek kezelésének joga, foglalás megtekintés stb.)
- Teljeskörű partnerkezelés
- Banki folyamatok kezelése, pénzmozgások végig követése
- Keretnapos biztosítások kezelése
- Elszámolások, befizetések és kifizetések kezelése
Az utasbiztosítási és back office rendszerhez kapcsolódik a Columbus WebOnLine értékesítő felület, amelyen keresztül partnerek kiszolgálása történik. Az értékesítő felület kialakításának köszönhetően képes ügynökségek százait kiszolgálni azonos időben.