TravelSoft Online Kft.
Budapest, Acsády Ignác u. 13.
H-1122

Tel.: +36 (1) 309-7335
Fax: +36 (1) 309-7336
E-mail:

StepIn Express beléptető rendszer
Biztosítson maximális kényelmet a vendége és megbízgató
megoldást az Ön számára.

Internet és WAP alapú beléptető- és megfigyelő rendszer


Vendégek beléptetése – Folyamatábra

A fürdőben üzembe helyezett rendszer általános szabálya, hogy minden vendégnek érvényes karszalaggal kell rendelkeznie, melyet a pénztárban tud megvásárolni. (Kivéve a külső értékesítés vendégeit, akik pl.: a szálloda, vagy kemping recepción kerülnek regisztrálásra.) A karszalagok lehetnek több belépésre szólók (bérletes vagy külső vendégek), illetve 1 alkalmasak.
Bérletes és szállodából érkező, vagy az előre megváltott jegyekkel rendelkező vendégek, már rendelkeznek érvényes karszalaggal. Ezért nekik nem kell a jegyet vásárolniuk a pénztárakban.
Minden eladott jegyhez karszalag érvényesítés tartozik, és fordítva.
A forgóvilla szabad átjárást biztosít, ha érvényes karszalagot érintenek a tetején elhelyezett olvasókhoz. Az karszalag-olvasók, közvetlen kapcsolatban állnak a szerverrel. A karszalagok jogosultságának ellenőrzése minden olvasáskor megtörténik. A forgóvillán történt áthaladást a rendszer minden esetben regisztrálja.



Fürdő szolgáltatások: Öltözőszekrények – Folyamatábra

Elektronikus szekrénykulcs A karszalag képviseli az öltözőszekrények kulcsának szerepét. A vendég számára kiosztott szekrény nyitása csak a hozzárendelt karszalaggal, vagy a személyzet által, szoftverből történhet. Intelligens szekrénykiosztás Az öltözőszekrények kiosztása automatikus. A külön érkező vendégeket egymástól a legtávolabbi pontban, míg csoportban érkezőket a legközelebbi pontban helyezi el a rendszer.





Vendégek Kiléptetése – Folyamatábra

Automatikus kiléptetés A karszalagelnyelő készülék a forgóvillával egybeépítve, kerül telepítésre. A távozó vendégek karszalagjait gyűjti össze automatikusan, emberi felügyelet nélkül. A készülék nyílásába helyezve a karszalagot, ellenőrzi annak kilépési jogosultságát. (időtúllépés, kiegyenlítetlen éttermi fogyasztás, jogosulatlan belépés, stb.)








Rendszertopológia - több telephely esetén


-A fürdőben működtetendő eszközök és szerverek közti kapcsolat, vezetékes LAN hálózat kiépítésével kerül megvalósításra.
-Az adatok feldolgozását közvetlenül a szerverek végzik, online kapcsolatot teremtve a a rendszerbe beépített eszközökkel.
-A szerverek védelmét, a publikus hálózat csatlakozási pontján, – fizikailag elkülönített tűzfallal kerül védelemre.
-A lokális alrendszereknek, a publikus hálózaton keresztül, kapcsolatot kell tudnia tartani a Központi Vezetői információs és irányító rendszerrel.




Biztonsági adatmentések

Lokális biztonsági-adatmentés
Az adatbázisok biztonsági mentésének eljárásai, – a szerverek üzembiztos adatintegritásán túl (RAID5) – az alábbiak szerint gondoskodik:



- Az adatbázisszerver napi és heti mentést készít, melyet saját meghajtóin tárol,
- A napi és heti mentések az alkalmazás-szerveren is el tárolódnak.
- A biztonsági mentés mechanizmusainak automatikusan történnek. Manuális beavatkozást nem igényelnek.
- Sikertelen mentési kísérlet esetén, elektronikus úton, azonnal értesítésre kerül a felelős személyzet.


Központi biztonsági-adatmentés
Az adatbázisok biztonsági mentésének eljárásai, – a lokális adatmentéseken túl – az alábbiak szerint gondoskodik:


- A Mentési központba történő mentéseket az adatforgalom csökkentése érdekében inkrementális (növekményes), vagy differenciális (különbségi) mentésekkel kerülnek megvalósításra.
- Sikertelen felküldés esetén ismétlésre kerül, vagy a következő alkalommal, az új állománnyal együttesen kerül felküldésre. („Adat nem veszhet el.” Irányelv érvényesül.)
- A mentési központ adatbázisainak automatizált mentéséről, napi és heti szinten gondoskodik.


Központi Vezető Információs és Irányító rendszer

Az alrendszerekből (Több telephelyből) felépített, központosított rendszer, átfogó, és a teljes funkcionalitást lefedő szolgáltatásokat nyújt, az egyesítet adatlekérdezések, és üzemeltetési, irányítási feladatok ellátásra.


- Statisztikák, riportok egységes felületen, összesített formában jelennek meg.
- A szűrési feltételek alkalmazásakor, az alrendszerek adatbázisai által alkotott összesített adatbázis szolgáltatja az eredményt.


Központosított Információk lekérdezése - folyamatábra




Központosított vendégkezelés




Központosított vendégkezelés – folyamatábra

A rendszer kezeli, a több telephelyet összefogó, teljes rendszerre kiterjedő bérletkonstrukciókat is. (Pl.: 21 alkalmas bérlet. Minden telephelyen érvényes, kivéve: wellness telephelyeken) Fontos, hogy a rendelkezésre álló, vagy kiépítésre kerülő hálózati sávszélesség korlátai pontosan ismertek legyenek, mivel, a vendégkezelés ideje ettől nagy mértékben függ. Pl.: a kapukon történő áthaladás hálózati torlódás miatt nem növekedhet.








A rendszer követelményspecifikációja letölthető: itt

 TravelSoft © 2006 weblap: fabio - Minden jog fentartva.