Helpdesk munkatárs
Feladatok:
Meglévő ügyfelekkel kapcsolattartás, bejövő telefonok, és e-mailek megválaszolása, elkészült programverziók tesztelése, amennyiben javítandó hibát detektálnak a partnereink, azt jelezni kell a fejlesztők felé a kialakított csatornákon, és amikor a javítás megtörtént, szólni kell az ügyfélnek.
Téged keresünk, ha:
- Az ideális jelölt jó kommunikációs és problémamegoldó képességű, precíz, munkájában segítőkész és türelmes, ügyfélközpontú gondolkodással rendelkezik.
- magabiztosan kommunikálsz
- Angol középfok– jó kommunikációs képesség, inkább írásban, ritkábban szóban
- érdeklődsz az IT és turizmus világa iránt
- kitartó vagy és jól együtt tudsz működni a felhasználókkal
Amit cserébe kínálunk neked:
- modern irodai környezet
- családias hangulat
- stabil hátterű cég
- teljes munkaidős állás
Lépj velünk kapcsolatba: support@travelsoft.hu